وبلاگ دریافت مقالات علمی

اسامی نشریات علمی نامعتبر و 10 نشریه رژیم صهیونیستی در لیست سیاه

پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرنگار مهر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای ارتقا کیفیت تولیدات علمی، پیشگیری از انتشار مقالات ارزشمند پژوهشگران کشور در نشریات نامعتبر خارجی و یکسان‌ سازی ارزیابی نشریات علمی در دانشگاه‌های کشور اقدام به بررسی و ارزیابی نشریات علمی خارجی کرد. در این ارزیابی 52 نشریه خارجی نامعتبر شناخته شد که در فهرست نشریات نامعتبر(Black list) قرار گرفتند.
 

...
ادامه مطلب
 

معرفی Springer Link

Springer Link از پیشرفته ترین محیط­های جستجوی اطلاعات در زمینه­های علوم پایه، فنی مهندسی و پزشکی بوده که شامل ژورنال و کتاب الکترونیکی است.این پایگاه یکی از منابع برگزیده محققین در دانشگاه­ها و همین طور صنایع بزرگ بوده که ژورنال­ها و کتاب­های منتشر شده توسط Springer با بیش از 150 سال سابقه را به­صورت الکترونیکی عرضه می­نماید.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ASCE

اين پايگاه اطلاعاتي توسط انجمن مهندسين راه و ساختمان آمريکا به وجود آمده است که در زمينه  موضوعي عمران مي باشد. براي شما دسترسي بي نظير به بيش از 40.000 مقاله متن كامل از ژورنالهاي ASCE و كنفرانس هاي منتشر شده؛ كه اين بيش از 400.000 صفحه مي باشد. تقريباً هر سال 4000 مقاله جديد به آن اضافه مي شود.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ASME

ASME انجمنی جهانی که متمرکز بر روی موضوعات فنی, آموزشی و پژوهشی می باشد.۱۲۵٫۰۰۰ عضو دارد و برگزار کننده ۳۰ کنفرانس فنی در سال می باشد.  American Society of Mechanical Engineers) ASME ) به جامعه جهانی مهندسی برای توسعه راه حل ها به چالش های دنیای واقعی کمک می کند.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ProQuest

ProQuest مجموعه ای از پایگاه های اطلاعاتی است که شامل پایان نامه ها، سخنرانی ها، مقالات، نشریات علمی و گزارش ها می باشد. این مجموعه اطلاعاتی از ناشران مختلف از قبیل Oxford, springer, Emerald, CRCPress و... را جمع آوری کرده و امکان دسترسی به متن کامل مقالات و پایان نامه ها را برای محققین فراهم می کند.

...
ادامه مطلب
 

معرفی پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس

بزرگترین پایگاه اطلاعاتی «چکیده» و «استنادی» جهان است.یعنی علاوه بر چکيده مقالات، داراي فهرست منابع هر مقاله نيز بوده و بدين ترتيب امکان محاسبه تعداد استنادات به هر مقاله را فراهم می‌کند.
 

...
ادامه مطلب
 

معرفی IEEE

عنوان: انجمن مهندسین برق و الکترونیک امریکا

پوشش زمانی: از سال 1913 تاکنون

نوع اطلاعات: چکیده و اصل مقاله.

پوشش موضوعی: مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر.

...
ادامه مطلب
 

معرفي ScienceDirect

يك سرويس اطلاعاتي الكترونيكي پيشرو مي باشد كه به وسيله آن به بيش از 1700 مجله علمي، فني، پزشكي به صورت تمام متن(fulltext) دسترسي پيدا مي كنيد. به بيش از 59 ميليون چكيده مقالات علمي دسترسي پيدا مي كنيد. با مقالات بيش از 120 ناشر ديگر ارتباط  برقرار مي كنيد.دسترسي به مقالات آن طبق اشتراك دانشگاه تهران از سال 1999 به بعد مي باشد.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطاعاتی ACM

Association for computing machinery)ACM) انجمن ماشینهای محاسبات آمریکا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین انجمن محاسباتی، آموزشی و علمی دنیا می­ باشد. این مؤسسه اخیرأ اقدام به تکمیل کتابخانه دیجیتالی خود نموده است.

...
ادامه مطلب
 

ایمپکت فاکتور (impact factor) یک مجله چگونه محاسبه می شود؟

ایمپکت فاکتور تابع یک دوره سه ساله است که دو سال آن برای چاپ مقاله ها و سال سوم مربوط به ارجاعات به مقالات دو سال قبل است.

...
ادامه مطلب
 
Page 20 of 39 << < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > >>
Site Map | Printable View | © 2008 - 2024 Your Company |