Posts in Category: آشنایی با پایگاه ها و سایتهای علمی

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی Springer Protocols

پوشش موضوعی: بیوشیمی (3518)، بیوانفورماتیک (585)، بیوتکنولوژی (860)، تحقیقات سرطان (1388)، زیست شناسی سلولی (5141ژنتیک/ ژنومیک (4478تصویربرداری/ رادیولوژی (495)، ایمونولوژی (1817)، بیماری های عفونی (967)، میکروبیولوژی (1654)، پزشکی مولکولی (1757)، علوم اعصاب (1905)، فارماکولوژی/ سم شناسی (1161)، علوم گیاهی (1610)، علم پروتئین (3661)

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی ایران (INLM)

معرفی: كتابخانه ملى دیجیتال پزشكى ایران، امكان دسترسى به آخرین منابع اطلاعاتى پزشكى موجود در دنیا را در هر مكان و هر زمان براى اساتید، محققین و دانشچویان پزشكى به صورت یكسان در تمامى دانشگاه ها و مراكز تحقیقاتى پزشكى كشور فراهم مى نماید.

...
ادامه مطلب
 

معرفی Oxford Journals

كي از ناشران اصلي ژورنالهاي پژوهشي و علمي مي باشد. Oxford journals ژوزنالهايي را منتشر مي كند و عنوان ها را توسعه مي دهد و با معتبرترين جوامع علمي جهان در ارتباط مي باشد.زمينه هاي موضوعي آن شامل: علوم انساني (Humanities), حقوق (Law), علوم زيستي (Life science), رياضيات و علوم فيزيك  (Mathematical & Physic science), پزشكي (Medicine), علوم اجتماعي (Social science) مي باشد.

...
ادامه مطلب
 

معرفی Springer Link

Springer Link از پیشرفته ترین محیط­های جستجوی اطلاعات در زمینه­های علوم پایه، فنی مهندسی و پزشکی بوده که شامل ژورنال و کتاب الکترونیکی است.این پایگاه یکی از منابع برگزیده محققین در دانشگاه­ها و همین طور صنایع بزرگ بوده که ژورنال­ها و کتاب­های منتشر شده توسط Springer با بیش از 150 سال سابقه را به­صورت الکترونیکی عرضه می­نماید.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ASCE

اين پايگاه اطلاعاتي توسط انجمن مهندسين راه و ساختمان آمريکا به وجود آمده است که در زمينه  موضوعي عمران مي باشد. براي شما دسترسي بي نظير به بيش از 40.000 مقاله متن كامل از ژورنالهاي ASCE و كنفرانس هاي منتشر شده؛ كه اين بيش از 400.000 صفحه مي باشد. تقريباً هر سال 4000 مقاله جديد به آن اضافه مي شود.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ASME

ASME انجمنی جهانی که متمرکز بر روی موضوعات فنی, آموزشی و پژوهشی می باشد.۱۲۵٫۰۰۰ عضو دارد و برگزار کننده ۳۰ کنفرانس فنی در سال می باشد.  American Society of Mechanical Engineers) ASME ) به جامعه جهانی مهندسی برای توسعه راه حل ها به چالش های دنیای واقعی کمک می کند.

...
ادامه مطلب
 

آشنایی با پایگاه اطلاعاتی ProQuest

ProQuest مجموعه ای از پایگاه های اطلاعاتی است که شامل پایان نامه ها، سخنرانی ها، مقالات، نشریات علمی و گزارش ها می باشد. این مجموعه اطلاعاتی از ناشران مختلف از قبیل Oxford, springer, Emerald, CRCPress و... را جمع آوری کرده و امکان دسترسی به متن کامل مقالات و پایان نامه ها را برای محققین فراهم می کند.

...
ادامه مطلب
 

معرفی پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس

بزرگترین پایگاه اطلاعاتی «چکیده» و «استنادی» جهان است.یعنی علاوه بر چکيده مقالات، داراي فهرست منابع هر مقاله نيز بوده و بدين ترتيب امکان محاسبه تعداد استنادات به هر مقاله را فراهم می‌کند.
 

...
ادامه مطلب
 

معرفی IEEE

عنوان: انجمن مهندسین برق و الکترونیک امریکا

پوشش زمانی: از سال 1913 تاکنون

نوع اطلاعات: چکیده و اصل مقاله.

پوشش موضوعی: مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی کامپیوتر.

...
ادامه مطلب
 

معرفي ScienceDirect

يك سرويس اطلاعاتي الكترونيكي پيشرو مي باشد كه به وسيله آن به بيش از 1700 مجله علمي، فني، پزشكي به صورت تمام متن(fulltext) دسترسي پيدا مي كنيد. به بيش از 59 ميليون چكيده مقالات علمي دسترسي پيدا مي كنيد. با مقالات بيش از 120 ناشر ديگر ارتباط  برقرار مي كنيد.دسترسي به مقالات آن طبق اشتراك دانشگاه تهران از سال 1999 به بعد مي باشد.

...
ادامه مطلب
 
Page 3 of 5 << < 1 2 3 4 5 > >>

Site Map | Printable View | دانلود کتاب مقاله پایان نامه | تهیه استاندارد | پسورد دانشگاه |© شرکت هوشمند رایانه طاها

بررسي درصد تشابه مقاله
خرید اکانت uptodate
تبادل لینک رایگان

لینک دوستان ( نحوه ی تبادل لینک و مشاهده سایر لینک ها )